Μετράμε αντίστροφα!

Το χριστουγεννιάτικο ημερολόγιό μας είναι έτοιμο και μετράει ήδη αντίστροφα!!! Τα αγόρια μεγαλώνουν και νομίζω πως από εδώ και στο εξής θα έχουμε την ευκαιρία να υιοθετούμε όλο και πιο όμορφες γιορτινές συνήθειες μιας και αντιλαμβανόμαστε αλλά και απολαμβάνουμε καλύτερα αυτές τις τόσο όμορφες ημέρες.  Το ημερολόγιο των Χριστουγέννων πάντα το ζήλευα, χάζευα με τις ώρες τις εικόνες που είναι γεμάτο το διαδίκτυο, αλλά τα προηγούμενα χρόνια δεν θα είχε κανένα νόημα να ασχοληθώ με κάτι τέτοιο.  Φέτος όμως ο κόσμος να χαλούσε εγώ θα το έφτιαχνα, μόνο και μόνο για να δω τη λάμψη της περιέργειας και της προσμονής στα ματάκια τους!!! Αρχικά είχα άλλα σχέδια, δεν μου βγήκαν όμως διότι ο χρόνος δεν είναι σύμμαχος οπότε έπρεπε να καταπιαστώ με κάτι εύκολο και γρήγορο. Ήθελα να το ετοιμάσω χωρίς την παρουσία και τη συμμετοχή των αγοριών, διαφορετικά δεν θα ήταν έκπληξη, οπότε όλη η δουλειά έγινε νύχτα...!!!



Πέρυσι είχα ζητήσει από τον μπαμπά μου να μου μαζέψει κλαδιά, τα είχα βάψει λευκά και είχα κρεμάσει  στολιδάκια που είχα φτιάξει από πηλό,  ήταν μια πολύ όμορφη γωνιά, η οποία φέτος δεν θα είχε ελπίδες ζωής οπότε δεν την προσπάθησα καν, μπορείτε να τη δείτε εδώ. Χρησιμοποίησα όμως τα κλαδιά και το γυάλινο βάζο για να φτιάξω το ημερολόγιό! Τα κλαδιά τα κράτησα λευκά ενώ το βάζο το "πείραξα" λιγάκι ώστε να δένει καλύτερα επάνω στο έπιπλο, περνώντας τρεις  λωρίδες με χρυσό σπρέι. 



Οι λιχουδιές και οι εκπλήξεις του ημερολογίου, μπήκαν σε κουτάκια που έφτιαξα από tp, το ρολό από το χαρτί τουαλέτας με λίγα λόγια αλλά και από μερικά κουτάκια μπομπονιέρας που είχα κρατήσει από τους φετινούς γάμους, το craft paper είχε την τιμητική του φέτος... Μια γιορτινή κορδέλα και τυπωμένες εικόνες με ζωάκια που μετρούν αντίστροφα στόλισαν τις συσκευασίες, τις οποίες κρέμασα άτακτα στα κλαδάκια ώστε να εντοπίζει ο Βασιλάκος μόνος του τη σωστή μέρα, σιγά μη γλίτωνε, πέρασα και μια σειρά λαμπάκια για να του χαρίσω τη δόση μαγείας που του έλειπε και έτοιμο!!!!




Το παραδέχομαι,  μου πήρε ώρα να το χαζεύω  από τον καναπέ και να μαντεύω τις πρωινές αντιδράσεις! Τα Χριστούγεννα είναι ονειρεμένα από μόνα τους, με λίγη χρυσόσκονη όμως γίνονται αξέχαστα...!!! Νομίζω πως αυτός είναι ο στόχος μου τελικά και για αρχή ξεπέρασα τις προσδοκίες μου!  

⭐I love the Stars at Night...


CONVERSATION

23 Σχολια:

  1. Και του χρόνου!! Να είσαι καλά και να το φτιάξεις 2πλο! Γιατί τους βλέπω να τσακώνονται ποιος θα φάει το σοκολατάκι.. :)) Εμένα πάντως μου αρέσει που επέλεξες craft paper! Καλή εβδομάδα Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα χα!!! Είμαι σίγουρη πως θα θέλει ο καθένας το δικό του Ελεάνα μου!!! Πάντως μέσα τα έβαλα όλα διπλά για να μην έχω δράματα... Καλή εβδομάδα αγαπημένη!!!

      Διαγραφή
  2. Και του χρόνου! Τι όμορφη ιδέα! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και του χρόνου για όλους Νένα μου!!!Φιλιά κι από εμένα!!!

      Διαγραφή
  3. Σε χαίρομαι Κικη μου που ασχολείσαι με τα μικρά σου.Να είσαι σίγουρη είναι ότι καλύτερο για αυτά, σου μιλάω εκ πείρας ακόμα έχουμε στολίδια από εκείνα τα χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πίστεψέ με Κατερινάκι μου, πεθαίνω να με κάνουν παρέα..!!! χα χα χα!!! Εγώ έχω ήδη μαζέψει από μία κουτα ενθύμια στον καθένα να δώ που θα τις βάλω όλες όσες θα γεμίσουν μέχρι να μεγαλώσουν!!!!Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  4. Τι υπέροχο καλεντάρι έφτιαξες Κικίτσα μου!!! Καταλαβαίνω τον ενθουσιασμό σου με τις αντιδράσεις των μικρών! Το έκανες και νωρίς-νωρίς...χα χα χα...δεν περίμενες κάν να μπεί ο Δεκέμβρης!!!! Μου θυμισες τα δικά μου όταν ήταν μικρά, κάθε χρόνο ξετρελλαίνονταν με τα γνήσια γερμανικά ξύλινα adventkalenders που μου έστελναν γερμανοί φίλοι (τα οποία φυσικά έχω φυλάξει για μελλοντική χρήση - ελπίζω να γίνω κάποτε γιαγιά!). Και όσο γι αυτά που μαζεύεις σε κούτες, όπως λές παραπάνω, σε πληροφορώ πως δεν έχουμε ποτέ πετάξει κανένα παιχνίδι -αφού ποτέ δε τα χαλούσαν- φαντάσου πόσα είναι φυλαγμένα σε κούτες, και τα καμάρια μου έχουν περάσει τα τριάντα!!!!
    Πολλά φιλάκια και καλές γιορτές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού να περιμένω να μπει ο Δεκέμβρης Μαριάννα μου! Εμείς πιο πολύ χαιρόμαστε με τις αντιδράσεις και τη χαρά τους που δεν κρατιώμαστε!!! Χα χα χα!!!Είμαι σίγουρη πως έχει μια τεράστι περιουσία από ενθύμια... Τυχερά τα αστέρια σου!!!

      Διαγραφή
  5. Και του χρόνου Κική μου!! Πανέμορφο είναι ...πολύ ωραία ιδέα!!! Μήπως να φτιάξω κι εγώ για τις μικρές δύο;;;;
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και του χρόνου Κική μου!!!Περιμένω με αγωνία το μενού των γιορτών για να οργανωθώ!!! Στις μικρές πρέπει να φτιάξεις σίγουρα ένα ημερολόγιο!!!Φιλάκια πολλά πολλά!!!

      Διαγραφή
  6. Ή θαλπωρή των Χριστουγεννων,γινεται ακόμα πιο ζωντανή με ένα τόσο ωραίο σκηνικό Κική μου....Την καλημέρα μου και πολλά φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι χαρίζει μια έξτρα θαλπωρή στην ατμόσφαιρα του σπιτιού Μαρία μου!!!Μόνο εσύ θα σχολίαζες με τόσο όμορφο τρόπο μια διακοσμητική παρέμβαση!!!

      Διαγραφή
  7. Εδω τα θηρία τα δικά μου που με πέρασαν στο μπόι και περιμένουν πως και τι το ημερολόγιο να αρχίσουν να μετρούν αντίστροφα και τα δικά σου τα βλασταράκια δε θα το λαχταρούσαν;; Είναι πανέμορφο!!
    Εμείς το αρχίζουμε από την πράτη του μήνα, δεν έχω κουράγιο για πιο πριν...
    Καλή εβδομάδα κοριτσάκι μου, καλή συνέχεια σε ό,τι ετοιμάζετε!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θηρία;;; Τα μικρά σου ανθρωπάκια έγιναν κιόλας ολόκληροι άνθρωποι;;; Θα τρελαθώ Νίκη μου, εγώ ακόμα για μωρά τα έχω!!! Φαντάζομαι η απίθανη μανούλα τι ημερολόγιο ετοιμάζει... Δώσε μου ιδέες για του χρόνου...!!!! Σε φιλώ αγάπη μου γλυκιά!!!!

      Διαγραφή
  8. Και του χρόνου Κική μου, να σαι γερή και δυνατή να φτιάχνεις για πολλά χρόνια στα αγγελούδια σου! Δείχνει πολύ όμορφη σαν σύνθεση και πιστεύω πως συμβάλει σε αυτό η επιλογή του χαρτιού! Καλή εβδομάδα και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και του χρόνου Χριστινάκι μου για όλους!! Είναι όντως όμορφη η σύνθεση και το χαρτί είπαμε, είναι στα φόρτε του!!!Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  9. Το ημερολόγιο είναι τόσο όμορφη συνήθεια, τη λατρεύω!
    Με απλά υλικά το έκανες τέλειο! Καταλαβαίνω πως παιδεύτηκες και νιώθω τη χαρά σου για τις αντιδράσεις, Κική μου!
    Να το ευχαριστηθείτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ τη λατρεύω ως συνήθεια, πραγματικά!!! Βρίσκω χρόνο, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο και ζω με τη χαρά τους!!!! Καλή δύναμη σου εύχομαι!!!

      Διαγραφή
  10. Τέλειο έγινε, υπέροχη ιδέα! Πώς αντέδρασαν τελικά τα παιδιά; Λογικά θα ξετρελάθηκαν!
    Μπράβο, Κική μου. Και του χρόνου! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάθε πρωί το ίδιο χαμόγελο Έλλη μου!!! Άξιζε τον κόπο και το χρόνο!!!Και του χρόνου σε όλους μας!!!

      Διαγραφή
  11. Ειναι θαυμαστό αυτό που κάνεις!! Να κλέβεις χρόνο από τον χρόνο που δεν έχεις και να δημιουργείς κάτι που θα κάνει 2 ζευγάρια ματάκια θα θαυμάζουν και να χαίρονται με τις καθημερινές των μικρών δώρων!!! Μου άρεσε πάρα πολύ και σαν εικόνα και σαν ιδεα!!Καλό βράδυ γλυκειά μανούλα...Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτός ο χρόνος Έφη μου, πόσα να χωρέσουν σε μία μέρα; Και τα μικρά πόσο ανάγκη έχουν από εμάς; Από στιγμές και από ουσία!!!Είναι κρίμα να τα χάνουμε όλα αυτά τα όμορφα, τα χρόνια φεύγουν...!!! Είναι νύχντα και με έπιασε...!!! χα χα χα!!!Καλό βράδυ γλυκιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Και του χρόνου να είσαι καλά Κική μου! Έγινε υπέροχο και φυσικά άξιζε το ξενύχτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!