Γιορτινά κουκουνάρια!


Καλή εβδομάδα!!! Παγωμένη και στα μέρη μου χιονισμένη!!! Ο Χειμώνας μπήκε για τα καλά και ίσως να άργησε  λιγάκι φέτος. Ο Νοέμβρης σιγά σιγά μας αποχαιρετά και μπροστά μας έχουμε τον πιο όμορφο, χαρούμενο και πιο στολισμένο μήνα του χρόνου!!! Τα χριστουγεννιάτικα τραγούδια ξεκίνησαν ήδη να μας συντροφεύουν, στο δικό μας σπίτι τουλάχιστον, οι χοντρές δουλίτσες έχουν γίνει, το δέντρο το στολίσαμε, λαμπάκια αναβοσβήνουν και μπαίνουμε για τα καλά σε διάθεση γιορτινή!!! 




Γιορτινή διάθεση στο σπίτι, έξω, στο σχολείο, παντού και πάντα, οπότε είναι καιρός τώρα που ψάχνω να εντοπίσω κάτι όμορφο, έξυπνο και ανέξοδο για το σχολείο! Κάτι που θα φτιάξουν τα μαθητούδια μου, θα το χαρούν και θα είναι μια κατασκευή 100/100 δική τους!!! Βρήκα λοιπόν πού αλλού; Μα στο pinterest φυσικά αυτή τη φοβερή ιδέα, "Δεντράκια Χριστουγέννων" από κουκουνάρια. Η κατασκευή κυκλοφορεί σε πολλές παραλλαγές κι εγώ διάλεξα να υλοποιήσω αυτή με τις λιωμένες κηρομπογιές! Εναλλακτικά και ίσως αυτή να είναι και η επιλογή μου για την τάξη, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για βάση πηλό και να τη βάψουμε ή ακόμα τα αλουμινάκια από τα ρεσώ να τα διακοσμήσουμε με washi tape.



Καταρχάς για να φτιάξω τα δεντράκια χρειάστηκα κουκουνάρια τα οποία μάζεψα από το πάρκο, τα έπλυνα, τα στέγνωσα  μετά τα φούρνισα, και στο τέλος τα πέρασα ένα "φλιτ" με το λευκό σπρέι. Τα αλουμινάκια από τα ρεσώ που ανάβω στο σπίτι δεν τα πετάω καιρό τώρα γιατί μέσα σε αυτά έλιωσα τις κηρομπογιές. Μετά μάζεψα όλες τις σπασμένες κηρομπογιές των αγοριών, για τις ανάγκες της φωτογράφισης έβαλα μερικές ολόκληρες! Φυσικά έκοψα και μερικά αστεράκια με τον διακορευτή, έτσι για το decor των δέντρων μου.



Έβαλα τις σπασμένες κηρομπογιές μέσα στα αλουμινάκια και τα ζέστανα στο φούρνο μικροκυμάτων για 3 λεπτάκια, τόσο χρειάστηκε στο δικό μου φούρνο για να λιώσουν οι κηρομπογιές, μετά τοποθέτησα επάνω στις λιωμένες κηρομπογιές τα κουκουνάρια μου και τα άφησα στην άκρη για κανένα 10λεπτο να κρυώσει και να σταθεροποιηθεί η βάση μου.



Έπειτα ξεκόλλησα τα αλουμινάκια και τα αφαίρεσα με προσοχή καιιιιιι!!! Έτοιμα τα δεντράκια μου! Α!!! Ξέχασα να σας πω πως με μια οδοντογλυφίδα που τη βούτηξα στη ρευστή, ζεστή κηρομπογιά, έσταξα χρώματα στις κουκουνάρες μου και στο τέλος έβαλα στην κορυφή τους τα αστεράκια μου!


Και ναι, τώρα είναι έτοιμα τα δεντράκια! Εγώ στο καθένα έριξα και λίγο αιθέριο έλαιο από ευκάλυπτο και μοσχοβολούν! Με τα παιδιά στο σχολείο τα δεντράκια θα μπουν σε γιορτινά σακουλάκια και μαζί με την κάρτα τους θα γίνει ένα όμορφο, χρωματιστό και χαρούμε δώρο για το σπίτι!
Εύκολα, γρήγορα και απλά!!!


CONVERSATION

26 Σχολια:

  1. Μα τι τέλεια ιδέα και υλοποίηση! Τα παιδιά θα χαρούν πολύ. Μπράβο Κική μου! :) Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την Παρασκευή θα ξεκινήσουμε τις κατασκευές των γιορτών στο σχολείο, οπότε για να δούμε πώς θα πάει!Φιλιά γλυκιά μου!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία δεντράκια ..
    Καλή συνέχεια Κική μου
    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύυυυ!!!Καλή συνέχεια και σε σένα!!!

      Διαγραφή
  3. Πόσο όμορφα! και με τρέλανε η βάση τους! έχω φτιάξει κάτι αντίστοιχο και βάση έφτιαξα από πηλό! αλλά η δική σου ιδέα είναι τόσο πρωτότυπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πάνε και χαμένα τα χρώματα! Δεν ξέρω για εσάς εμείς τα σπασμένα δεν τα αγγίζουμε... Οπότε..!!! Φιλιά Μαχούλα μου και περαστικά σου!

      Διαγραφή
  4. τι ομορφη ιδεα! τυχερα τα παιδακια με τετοιο δωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανέμορφα έγιναν Κική μου! Πραγματικά εντυπωσιάστηκα με τις βάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, τελικά οι βάσεις είναι όλα τα λεφτά σε αυτή την κατασκευή!

      Διαγραφή
  6. ελα! περισυ ειχαμε κανει κ εμείς δεντράκια με κουκουνάρια (ναι, μαζευουμε συνέχεια...και είχαν και πομ πομ σε ενημερώνω) αλλα την εκδοχή αυτη δεν την ήξρεα καν! Κηρομπογιές έχουμε, οποτε θα σε αντιγραψω αγαπημένη μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά χωρί τα πομ πομ, δεν θα είχαν χάρη... χα χα χα!!! Περιμένω να δω πραγματικά πόσο θα το απογειώσεις εσύ αυτό το project! Φιλιά αγαπημένη!

      Διαγραφή
  7. Ααααα!!! αυτό είναι καταπληκτικό!!!! γεμάτο χρώμα και ζωντάνια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρώμα δεν λές τίποτα και νόμίζω πως αυτές οι γιορτές είναι έτσι κι αλλιώς πολύχρωμες!

      Διαγραφή
  8. Πανέμορφη ιδέα Κική μου και πάρα πολύ εύκολο, σίγουρα τα αγόρια σου και οι μαθητές σου θα το λατρέψουν. Καλό χειμώνα να ευχηθώ και καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό χειμώνα κοριτσάκι μου όμορφο!Εδώ έριξε και το πρώτο χιονάκι προχθές! Σε φιλώ!!!

      Διαγραφή
  9. Παιχνιδιαρικη δημιουργία και πολύ εορταστική Κική μου.Και του χρόνου με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι ακριβώς αυτό! Και του χρόνου Κατερινάκι μου!

      Διαγραφή
  10. Είναι πανέμορφα με τα χρώματα Κική μου μια πολύ καλή ιδέα για Χριστουγεννιάτικες κατασκευές.Μπράβο και του χρόνου πάλι με υγεία και διάθεση για άλλα...φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι γεμάτα από χρώμα και τώρα που έχω μια στρατιά ολόκληρη μοιάζουν ακόμα πιο όμορφα! Και του χρόνου γλυκιά μου!

      Διαγραφή
  11. Μα τί ομορφα που έγινα τα κουκουναροδεντράκια σου Κικίτσα μου!
    Ελπίζω να προλάβω να δοκιμάσω κι από αυτά.

    Ό,τι βλέπω θελω να το κάνω, πολύ πρωτότυπο!
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα μικρά σου θα ξετρελαθούν Ρενάκι!Ετοιμάστε τα παρέα!!! Περιμένω να δω τις δοκιμές σου!Σε φιλώωωω!!!

      Διαγραφή
  12. Yπέροχα τα κουκουνάρια σου! Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου άρεσαν; Τέλεια!!! Φιλιά πολλά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  13. Τέλεια τα κουκουνάρια σας!!! Νομίζω ότι θα αρχίσω να μαζεύω από τα παιδάκια των φίλων μας όλες τις σπασμένες κηρομπογιές τους.. χαχαχαχα είναι πολύ χρήσιμες!!! :D Μου άρεσε η ιδέα ότι μπορείς να φτιάξεις βάση με αυτές, όλο και κάπου θα χρειαστεί.. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω να σου στείλω μπόλικες σε περίπτωση που δεν σε καλύψει ο αριμθός που θα καταφέρεις να μαζέψεις! Είμαι σίγουρη πως κάτι καλό έχεις σκεγφτεί εσύ τώρα! Σε φιλώ!!!

      Διαγραφή

Υour comments make me happy!!