Καλώς το Μάρτη τον Φυτευτή μας!!!!

Έφτασε και ο Μάρτης και μας έδειξε με το παραπάνω γιατί κυκλοφορεί με το όνομα Παλουκοκαύτης…!!!! Βροχή και πάλι βροχή, έτσι τον υποδεχτήκαμε εμείς εδώ πάνω τουλάχιστον!!! Δεν πτοούμαστε όμως καλωσορίζουμε την άνοιξη με χαμόγελο, αισιοδοξία και πολύ χρώμα!!! Οι αμυγδαλίτσες ανθίζουν, οι κήποι γεμίζουν καινούρια φυτά αλλά και οι γλαστρούλες υποδέχονται νέους ενοίκους γι' αυτή τη σεζόν που θα στολίσουν τα μπαλκονάκια μας αλλά και τις ψυχούλες μας που χρειάζονται όμορφες εικόνες για να ξεφύγουν από τη μαυρίλα …!!! 
Ανοιξιάτικο είναι και το θέμα που διάλεξε η "ΦΛΟΓΑ" για το δικό της Bazaar- έκθεση που θα λάβει χώρα στη Ναύπακτο το Πάσχα. Όλες οι πληροφορίες που χρειάζεστε για όλους όσους δεν έχετε λάβει ακόμα μέρος και θα το επιθυμούσατε, βρίσκονται στην επίσημη σελίδα της "Δράσης Ελληνίδων Bloggers" Εγώ δυστυχώς με την εγκυμοσύνη, τη γέννα και φυσικά με την τέλεια παρέα του Βασιλάκου δεν κατάφερα να στείλω κάτι σε όλα τα bazaar που προηγήθηκαν  και δεν σας κρύβω ότι αυτό είναι κάτι που με στενοχωρεί ιδιαίτερα! Αυτή τη φορά όμως  προσπάθησα να βρω χρόνο και με μπόλικη όρεξη αλλά και διάθεση ετοίμασα τη δική μου συμμετοχή!!!! 








Λουλούδια και πεταλούδες είναι το θέμα, εγώ είχα διαθέσιμα πολλά λουλούδια αλλά καμία πεταλούδα οπότε καλωσόρισα την άνοιξη με κελαρύσματα !!!!

Το έργο της Φλόγας λίγο πολύ το γνωρίζουμε όλοι! H  ευχή μου είναι να πάψουν να τυραννιούνται τα μικρά αστεράκια από αυτή την τόσο ανελέητη αρρώστια, ή ακόμα καλύτερα να πάψει να υπάρχει η ίδια!!! Όσο όμως υφίσταται, είναι παρήγορο να υπάρχουν σύλλογοι που βοηθούν με ανιδιοτέλεια τους συνανθρώπους μας και τα βλασταράκια τους!!! Κανείς δεν ξέρει τι του ξημερώνει και κανείς δεν ξέρει τι του επιφυλάσσει το μέλλον, γι'αυτό ακριβώς πρέπει να ενισχύουμε και να υποστηρίζουμε αυτές τις μεγάλες προσπάθειες!!!! Εύχομαι η Φλόγα να συνεχίσει να υπάρχει και να προσφέρει απλόχερα όλα όσα προσφέρει ήδη σε αυτές τις μικρές, τρυφερές, αθώες ψυχούλες !!! Καλή επιτυχία στην έκθεση και καλή συνέχεια στο έργο της!!!!

Δεν θα κλείσω εδώ όμως την ανάρτηση…


Στην προηγούμενη ανάρτηση το σπίτι μου μύρισε πορτοκάλι και μέλι!!! Η συνταγή είναι πολύ εύκολη και σκέφτηκα μήπως θα θέλατε να γεμίσει και το δικό σας σπιτάκι από γλύκες μυρωδιές …

Κουλουράκια με μέλι και πορτοκάλι

Υλικά για περίπου 25 κουλουράκια

  • 3/4  της κούπας καστανή ζάχαρη ( την υγρή)
  • 3/4 της κούπας μαργαρίνη
  • 1/4 της κούπας μέλι
  • 1 αυγό
  • το ξύσμα από ένα πορτοκάλι
  • 4 κουταλιές της σούπας χυμό πορτοκαλιού
  • 2 και 1/2 κούπες αλεύρι για όλες τις χρήσεις
  • 1 κουταλιά του γλυκού baking powder
  • 1 πρέζα αλάτι
  • 250 γρ. κουβερτούρα λιωμένη

Εκτέλεση

Σε ένα μπολ ανακατεύουμε το αλεύρι με το baking powder και το αλάτι
Χτυπάμε στον κάδο του μίξερ τη μαργαρίνη με τη ζάχαρη μέχρι να αφρατέψουν και προσθέτουμε το μέλι, το αυγό, το ξύσμα και το χυμό, συνεχίζουμε να χτυπάμε πολύ καλά  μέχρι το μείγμα να ενωθεί ομοιόμορφα. Σταδιακά ρίχνουμε το μείγμα με το αλεύρι και ανακατεύουμε αργά αργά μέχρι να ενσωματωθούν όλα τα υλικά. Όταν η ζύμη είναι έτοιμη την καλύπτουμε με μία μεμβράνη και την αφήνουμε στο ψυγείο να ξεκουραστεί για 1 περίπου ωρίτσα.
Όταν είναι έτοιμη, λαδώνουμε τα χεράκια μας και πλάθουμε τα κουλουράκια στο σχήμα που θέλουμε ( μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και το κορνέ για να γίνουν πιο εντυπωσιακά). Απλώνουμε στο ταψί που πριν έχουμε στρώσει λαδόκολλα και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βάθούς για 15 λεπτά (ανάλογα στο φούρνο). Όταν είναι έτοιμα τα αφήνουμε να κρυώσουν και τα περνάμε από την λιωμένη κουβερτούρα.

Καλή σας επιτυχία

Καλό μήνα και φυσικά Καλή Σαρακοστή!!!!!

Να περνάτε όμορφα!!!!













CONVERSATION

37 Υπέροχες κουβέντες:

  1. Καλώς το μου! Που είσαι εσύ μικρή μου; Πολύ όμορφα τα λουλουδένια σου δημιουργήματα! Αυτήν την τρελή παρέα πότε θα τη γνωρίσω;;; Άντε περνούν οι μέρες... κανόνισε... Σμουτς σμουτς σμουτς... για όλους σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μουυυυυυ!!!! Πού να είμαι; Κάπου εδώ τριγύρω ανάμεσα σε δοντάκια και άλλα πολλά τέτοια ( τα ξέρεις εσύ) Η τρελή παρέα περιμένει να σε συναντήσει σύντομα…!!!! Χα χα χα!!!! Σε φιλώωωω!!!!

      Διαγραφή
  2. Καλη Σαρακοστη μπουμπου!!!!!
    Φιλακια στο ζουζουνακι σου!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή Σαρακοστή Κατρινάκι μου!!! Σε φιλώωωω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να είσαι καλά κοριτσάκι μου!!!!
    Υπέροχες οι δημιουργίες σου!!!!!
    Τα κουλουράκια σου μύρισαν μέχρι εδώ!!!!
    Θα τα κάνω οπωσδήποτε, αφού είναι και νηστίσιμα!!!
    Πολλά φιλιά στον Βασιλάκη σας!!!
    Και σε σας βεβαίως!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλάκια και σε σένα Ρενάκι μου!!! Τα κουλουράκια πρέπει να τα τιμήσεις, είμαι σίγουρη ότι εσύ θα τα απογειώσεις …!!!!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα Κική μου!!!!Πανέμορφες οι δημιουργίες σου για τη Φλόγα!!!Τα κουλουράκια σου φαίνονται πεντανόστιμα σίγουρα θα τα φτιάξω!!Φιλάκια και να χαίρεσαι το παιδάκι σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι μου, καλή σου μέρα και καλή Σαρακοστή!!! Καλή επιτυχία με τα κουλουράκια και φυσικά να χαίρεσαι κι εσύ την οικογένειά σου!!!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Κική! Πολύ όμορφα. Νοστιμότατα ...μυρίζουν τα κουλουράκια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Gina και μυρίζουν και είναι νόστιμα…!!! Δοκίμασέ τα!!!!

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφα τα έργα σου Κικίτσα μου, μακάρι να έχει επιτυχία το παζάρι!
    Τα κουλουράκια σου τα λιμπίστικα πραγματικά, αλλά τι εννοείς όταν λες υγρή ζάχαρη; Κι εμείς καστανη παίρνουμε αλλά είναι σε κανονική μορφή.
    Φιλάκια πολλά σε όλους όμορφη οικογένεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσάρα μουυυυ!!! Σε μπέρδεψα κι έχεις δίκιο!!! Λόθος όρο χρησιμοποίησα μάλλον έπρεπε να γράψω "μαλακή" και όχι υγρή, το έγραψα ίσως γιατί έχει περισσότερη υγρασία από τις άλλες!!!! Συγνώμηηηηη!!!! Η μάρκα είναι TATE LYLE!!! Άντε τους κάναμε και διαφήμιση… Χα χα χα!!!! Φιλιά στα αστέρια σου και καλή Σαρακοστή !!!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ! Καλήμερούδια!!

      Διαγραφή
  8. Καλό μήνα καί καλή Σαρακοστή Κική μου!!!Πανέμορφα τά καδράκια σου!!Μπράβο γιά τήν προσφορά σου!!!Μού άρεσε πολύ η συνταγή μέ τά κουλουράκια!!Θά τήν δοκιμάσω!!Φιλιά πολλά στό κούκλο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμητρά μου, χαίρομαι που σου άρεσαν!!! Φιλιά πολλά και καλή Σαρακοστή!!!

      Διαγραφή
  9. Καλή Σαρακοστή και φιλιά σε σένα και την όμορφη οικογένεια σου! Τα έργα σου πανέμορφα και ο σκοπός τους ακόμα καλύτερος!! Όσο για τα κουλουράκια σου, αρωμάτισαν τον χώρο ως εμένα!!Στείλε ένα κουτάκι, μην ντρέπεσαι, χιιχχιιχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ντρέπομαι και καθόλου!!! Χα χα χα!!!! Καλή Σαρακοστή!!!

      Διαγραφή
  10. Αστέρι μου εσύύύύ!!!
    Τί όμορφα πραγματάκια είναι αυτά που ετοίμασες?
    Καλοτάξιδα να είναι και να προσφέρουν χαμόγελο σε πολλά παιδικά μουτράκια!!!
    Όσο για τα κουλουράκια σου, να είσαι σίγουρη πως θα... δοκιμαστούν σύντομα!!!
    ;-)
    Αγκαλίτσα και πολλά γλυκά φιλάκια σε όλη την οικογένεια!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλοτάξιδα να είναι όντως!!!! Αγκαλίτσες και φιλάκια πολλά!!!! Μουυυυυτσσσσσ!!!!!

      Διαγραφή
  11. Είναι πολύ όμορφα αυτά που ετοίμασες
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρία Έλενα!!! Φιλιά κι από εμένα!!!

      Διαγραφή
  12. Ο Μάρτης και εδώ κάτω βροχερός είναι αλλά Κική μου έρχεται η άνοιξη στην ψυχή μας που τόσο έχουμε ανάγκη. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου , να χαίρεσαι και το μικρούλη σου .
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΧ!!! Άνοιξη στη φύση, άνοιξη και στην ψυχή μας!!!Τον μικρούλη μου τον χαίρομαιιιιιιι!!! Τρελή μαμά!!!!

      Διαγραφή
  13. Κική μου πολύ όμορφη η προσφορά σου για το bazzar. Και η συνταγή φαίνεται λαχταριστή, θα την δοκιμάσω.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΙ προσφορές είναι πάντα όμορφες Ελενάκι μου!!!!Όσο για τη συνταγή δεν έχεις παρά να τη δοκιμάσεις!!! Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  14. Πολύ όμορφες οι προσφορές σου!!!Τα κουλουράκια μύρισαν ως εδώ!!!!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μύρισαν;;;;Χα χα χα!!! Κουλουράκια είναι αυτά!!! Φιλιά πολλά κι από εμένα!!!

      Διαγραφή
  15. Πανέμορφες οι δημιουργίες σου για το μπαζάρ. Όσο για την συνταγή δεν βλέπω την ώρα να πάω να την φτιάξω.
    Φιλάκια, ιδιαίτερα στο ζουζουνάκι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμα εδώ είσαι Νεφελάκι; Πότε θα φτιάξεις τη συνταγή; Χα χα χα!!! Χαίρομαι που σου άρεσαν τα καδράκια κοριτσάκι μου!!! Φιλιά πολλά κι από εμάς!!!

      Διαγραφή
  16. πολυ ομορφη η συμμετοχη σου τελεια συνταγη ευχαριστουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμαλία μου, σ' ευχαριστώ πολύ! Καλή Σαρακοστή σου εύχομαι!!!

      Διαγραφή
  17. μας ανοιξες την ορεξη και κανουμε και διαιτα!!(ή έτσι λέμε...)
    πολυ ομορφα τα λουλουδοεργα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ! Αυτή η δίαιτα!!!! Λιτσάκι μια από τα ίδια …!!!

      Διαγραφή
  18. πολύ ομορφες κατασκευες!
    Και υπεροχη συνταγη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριαννάκι μου, ευχαριστώωωωω!!!!

      Διαγραφή
  19. Καλό μήνα!!
    Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου!
    Ευχαριστούμε και για τη συνταγή!
    Φιλιά πολλά, καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα και σε σένα κοριτσάκι μου!!!! Φιλιά πολλά και καλό υπόλοιπο από το ΣΚ!!!!

      Διαγραφή

Υour comments make me happy!!