Κουμπαράδες...


Τι δηλαδή...
Εγώ χωρίς κουμπαράδες θα έμενα;





Έχουμε ξεπεράσει τους 500 και προφανώς μέχρι το τέλος θα μετράμε πολλούς περισσότερους!!! Τόσους μήνες τώρα στις βόλτες μου στα blog σας, θαυμάζω εκτός από τα υπέροχα δημιουργήματα σας, την όρεξη και την διάθεσή σας για προσφορά προς τον συνάνθρωπο κι ας διανύουμε την πιο σκοτεινή περίοδο της σύγχρονης ιστορίας μας!!! Συγχαρητήρια σε όλες σας και καλή συνέχεια σε όλα όσα κάνετε και προσφέρετε!!!





Καλή εβδομάδα....

CONVERSATION

40 Σχολια:

  1. τι ομορφα!!! και η καρδουλα κουμπαρας ειναι Κικη μου???
    Εγω ακομα δεν εκανα τιποτα, ελπιζω να εχω ελευθερο χρονο αυτην την βδομαδα και να καταφερω να φτιαξω τον κουμπαρα μου!!!!!!

    φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχοι οι κουμπαράδες σου,Κική!Έχουν πολύ ωραία χρώματα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σκέτη γλύκα είναι οι κουμπαράδες σου Κικίτσα! Εύχομαι να προλάβουν να φτιαχτούν κι άλλοι ακόμα από τις φίλες μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κικίτσα είναι πολύ όμορφοι και με αγάπη φτιαγμένοι !!
    Τους βλέπω μέχρι τέλος του μήνα να ξεπερνούν τους 600 !!!!
    Να σαι καλά, σαμιώτικα χαιρετίσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κικίτσα μου τι όμορφοι κουμπαράδες είναι αυτοί;!....Μπράβο σου!
    Καλή επιτυχία στην έκθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφοι οι κουμπαράδες σου Κική μου!!!!! Σου εύχομαι καλή επιτυχία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γλυκειά μου Κική, κουκλίστικοι είναι οι κουμπαράδες σου! Ο ένας καλύτερος από τον άλλο! Να'σαι πάντα καλά και πάντα δημιουργική! Φιλάκια και καλή εβδομάδα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΚΙΚΗ ΜΟΥ!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ε ΟΧΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΕΣΥ ΧΩΡΙΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ!!!!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΑ , ΣΑΝ ΚΙ ΕΣΕΝΑ!!!!!
    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΩ;
    ΣΤΕΙΛΤΑ ΜΟΥ ΜΕ ΜΕΙΛ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολλοί όμορφοι και οι δύο...με μια αδυναμία...στην καρδιά!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πανέμορφη κουμπαράδες!!για στα χέρια σου!!!φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ ωραίοι! Και πάνε και για καλό σκοπό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπράβο Κική μου!Κανείς δεν φαντάστηκε πως θα έμενες χωρίς κουμπαράδες εσύ!!! Εγώ όμως βλέπω να μένω...χαχα...Φιλιά πολλά κοριτσάκι μου. Είναι κούκλοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Dear Kiki, congratulations on your over 500 blog followers!!!!!
    And your piggy-banks are just wonderful!!!! The pink house is adorable... looks like a fairy-tale house! So very sweet, romantic and... so very YOU! :)
    Kali ebdomada kai polla filia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημερούδια Κική. Πολύ πολύ όμορφοι! Εύχομαι να φέρουν πολύ χαρά και ευτυχία. Μπράβο σας για την πρωτοβουλία, το ξαναλέω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αχ αυτό το ροζ σπιτάκι το ερωτεύτηκα! Συγχαρητήρια Κική για την υπέροχη δουλειά σου! Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κική μου είναι υπέροχη η προσφορά σου.
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φωνάζουν 'Κικίτσα' και τα δύο... είναι γλύκα σαν εσένα. Ελπίζω να σε δω στα μαθήματα για τα χριστουγεννιάτικα στολίδια. φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πανέμορφοι Κική μου οι κουμπαράδες!Τό ρόζ σπιτάκι είναι φανταστικό!Μπράβο γιά τήν προσφορά σου!Καλό βράδυ!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κική μου πολύ όμορφοι είναι οι κουμπαράδες, ειδικά το σπιτάκι τέλειο!! ήμον σίγουρη πως κάτι όμορφο θα έκανες και εσύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πανέμορφοι είναι, Κική μας! Ιδιαίτερα το σπιτάκι, το κάτι άλλο!!! Από τι υλικό είναι φτιαγμένοι; Έχουν πολύ ωραία υφή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κικίτσα Καλημέρα!! Καλημέρα ! Τι κάνεις; Και φυσικά δεν θα μείνεις πίσω.... είναι πολύ όμορφα τα εργα σου, δουλεμένα με αγάπη και με μία νότα αθωώτητας και ρομαντισμού.....Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλησπέρα!Υπέροχοι οι κουμπαράδες σου!!!Μπράβο σου!Ειδικά το σπτάκι το λάτρεψα!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τι όμορφοι, κουκλίστικοι κουμπαράδες...... Σαν κουφετάκια είναι! Μπράβο Κικίτσα μου
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!
    ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ!!!!!ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ ΚΑΙ Η ΦΙΛΙΑ ΣΑΝ ΚΟΥΦΕΤΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΡΟΣΕΡΟ ΝΕΥΡΟΚΟΠΙ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μα είναι τόσο ωραίοι! Α, εγώ αν δεν έρθει η τελευταία στιγμή δεν μπορώ να το ευχαριστηθώ βρε παιδί μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ¸.•°✿⊱╮╮

    Muito bonitas, romântivas e criativas.
    Boa semana!
    Beijinhos.
    Brasil
    ¸.•°✿⊱

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Είναι πολύ όμορφη ενέργεια και ελπίζω να μπορέσω να παρευρεθώ για να συνεισφέρω κάπως :)
    Θα είσαι και εσύ εδώ στην Θεσσαλονίκη??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μπράβο, μπράβο σε όλους όσους συμμετέχουν με τον έναν ή τον άλλον τρόπο σ' αυτό τον ιερό σκοπό.
    Καλή εβδομάδα Κική μου!!!
    Με την αγάπη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. kalos se frika kiki moy panemorfes oles i kataskeysoy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Κικάκι μου, κι εσένα σ΄έχασα αλλά δε σε ξέχασα !!! Όμορφος ο κουμπαράς σου, όπως όμορφη είσαι κι εσύ ! Το έξω όμορφη το βλέπω κι εγώ ! Για το μέσα όμορφη μου έχει πει ένα πουλάκι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Υπέροχοι!!Υπέροχοι!!Υπέροχοι κουμπαράδες!!Μπράβο μωρό μου!!φιλάκια.
    Υ.Γ. Όντως η πιο σκοτεινή περίοδος της ιστορίας μας!!Κρίμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πως μου ξεφυγαν αυτες οι υπεροχες δημιουργίες??Βρε χρυσοχερα εφτιαξες σπιτακι!!Μπραβο κοριτσι μου, ειναι και οι δυο πανέμορφοι και οπως πάντα το δικο σου στυλ ξεχωρίζει!!Φιλια πολλά Κικη μου και καλό Σαβ/κο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Πανέμορφοι και οι δύο ......σκέτη γλύκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. να σαι καλα Νεραιδα μου..πανεμορφοι οι κουμπαραδες..ομορφη βδομαδα..φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Κική μου, πέρασα για ευχές!!!
    Σου εύχομαι αγαπημένη μου Κική, μια όμορφη εβδομάδα!!!!
    Με την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Κική σκέτη γλύκα οι κουμπαράδες σου και τόσο όμορφο το ροζούλι χρωματάκι αγαπημένο της μικρης μου!!!!Μπράβο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Πολυ ομορφοι και οι δυο κοριτσακι μου!!!Σου στελνω την αγαπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Καλώς σε βρήκα!! Τι όμορφοι που είναι οι κουμπαράδες σου! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!